СЕКЦІЯ 1. СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
- Андрущенко А.В. Оцінка та розвиток персоналу підприємства
- Бобрусь Д.Д. Planning stages of internet marketing organization
- Виноградова Г.В. Challenges of shared services implementation
- Ворожейкін А.В. Importance of intellectual property in competition
- Гвоздь В.Б. Аналіз сутності поняття «конфлікт»
- Гресь Г.О. Holacracy organisational structure as the best fit for the modern quickly developing world
- Дмітрієв К.І. The importance of fast products launching
- Єдамова І.О. Modern approaches to evaluation of personnel qualification
- Кедрова Г.І. Tеоретичні аспекти управління витратами підприємства
- Марінченко М.А Sunflower oil export markets analysis
- Глєбова А., Маховка В. Peculiarities of administration of business processes at the enterprise
- Мірошник О.В. Approaches to business processes improvement
- Мішньова К.С. Organizational culture: how to create it and not to destroy
- Савельєв Д.С. Theoretical acpects of competitivness
- Самасеку К. New trends in the organization of marketing activities
- Степанов І.А. Digital marketing strategy developments
- Федорович П.Е. The evaluation of the company’s competitiveness and ways to increase it
- Yussif E. Innovation activity improvements for Ghana commercial bank
- Яссін М.E. Types of marketing strategy