СЕКЦІЯ 9. СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
- Андросова Ю.В. Декілька питань до ідеального світу реклами або комплекс ідеальності
- Антоненко В.І. Право на фірмове (комерційне) найменування IT-компанії як важлива складова її іміджу
- Бабенко Я.В. Вживaння жaргонізмів у сфері журнaлістики
- Безпала С.С. Гіперреальність «по-українськи»
- Бібікова М.В. Сторітелінг як важлива складова формування іміжду
- Вінокурова К.Д. Public relations як засіб соціальної комунікації
- Гвозденко Є.М. Instagram як ефективний інструмент просування бізнесу
- Гончарова К.Ю. Використання маркетингових комунікацій в діяльності ЗВО
- Іванова Д.С. Правове та етичне регулювання PR-діяльності
- Клюєв П.В. Просування на ринку засобами впровадження social media marketing
- Монастирська А.О. Роль інтернет комунікації в розвитку особистості
- Паненко А.О. Клієнтоорієнтовані PR-технології в брендінгу
- Пелепець І.І. Поліпшення лояльності споживачів засобами PR у соціальних мережах
- Рудомьоткіна А.Л. Функції створення рекламного стилю продукції
- Рудя А.М. Особливості застосування PR-технологій в ресторанному бізнесі
- Cпалек В.М. Застосування методів SMM у PR-заходах
- Суханова Я.І. PR-технології як інструмент ефективного просування
- Улановський Д.С. Маркетинг освіти: стан та тенденції
- Хляпова Н.С. Використання PR-інструментів і технологій щодо проведення конкурсів в університеті
- Черкашина А.Ю. PR-інструментарій в соціальних мережах
- Чмутова А.О. Майбутнє засобів масової комунікації та інформації
- Шевчук Ю.С. Instagram марафони як інструмент розвитку бізнесу та особистості
- Шутенко В.П. PR-технології у ресторанному бізнесі